| Гарантійні зобов'язання не виникають і гарантія на товар не поширюється у таких випадках:
- порушена цілісність гарантійних пломб (для опломбованих товарів);
- механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, що викладені в експлуатаційних документах або у разі помилкових дій власника під час встановлення, налаштування чи обслуговування обладнання;
- потрапляння всередину приладу сторонніх предметів, рідин, пилу, комах;
- несанкціоноване втручання, ремонт або внесення змін у внутрішні комунікації та компоненти товару, конструкцію чи схему товару;
- якщо серійний номер, який знаходиться в пам'яті виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
- робота з невідповідними або виснаженими батарейками та АКБ (для приладів, що працюють від батарейок або АКБ);
- пошкодження, які спричинені підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- підключення приладу до електричних, телекомунікаційних та кабельних мереж, що не відповідають Державним Технічним Стандартам;
- використання товару у професійних цілях (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
- відпрацювання зазначеного ресурсу товару, втрата ємності для акумуляторів з плином часу в процесі експлуатації або його природне старіння;
- втрата ємності для акумуляторів з плином часу в процесі експлуатації;
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ, блискавка, пожежа, повінь тощо), а також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця та виробника.
|